استفاده از حنا اتابک در تهیه ترشی سیر

حنا اتابک به بهبود سلامت مو کمک می کند این به مهر و موم شدن کوتیکول مو، جلوگیری از شکستن و افزایش درخشندگی و ظاهر مو کمک می کند همچنین از شوره سر جلوگیری می کند.
برای افرادی که از ریزش مو یا طاسی رنج می برند، حنا نیز از این اتفاق جلوگیری می کند مخلوط سنتی این است که آب یا روغن حنا را در کشک ریخته و سپس آن را با موهای خود مخلوط کنید، زیرا کارایی درمان را افزایش می دهد.

مردم اغلب حفظ ناخن های سالم را فراموش می کنند، اما کوتیکول ها و فضای زیر ناخن مکان های اصلی برای عفونت و حضور باکتری ها هستند بنابراین، درمان ناخن با حنا یک انتخاب عاقلانه است نوشیدن آبی که برگ ها در آن خیسانده شده اند به جلوگیری از ترک خوردن ناخن ها و کاهش التهاب کمک می کند استفاده از ضماد مستقیم روی بستر ناخن می تواند تحریک، درد و عفونت در بستر ناخن را برطرف کند.


اگرچه ظرفیت آنتی اکسیدانی حنا به طور گسترده مورد مطالعه قرار نگرفته است، اما ثابت شده است که این روغن یک قابض است، که باعث شده برخی افراد از آب و روغن آن بر روی پوست برای کاهش علائم پیری و چین و چروک و همچنین ناخوشایند استفاده کنند ظاهر اسکار و سایر لک ها این با اثرات ضد ویروسی و ضد باکتریایی تکمیل می شود که می تواند از بزرگترین اندام بدن، پوست محافظت کند!

یکی از قابل توجه ترین کاربردهای حنا برای محافظت از پوست در برابر عفونت ها و از بین بردن التهاب است نسل‌ها است که روی سوختگی‌ها، زخم‌ها و خراش‌ها استفاده می‌شود، نه تنها به این دلیل که می‌تواند یک لایه محافظ در برابر عوامل بیماری‌زا و مواد خارجی اضافه کند، بلکه به این دلیل که توانایی خنک‌کنندگی طبیعی دارد که به معنای واقعی کلمه گرما را از پوست می‌کشد این باعث می شود که برای آفتاب سوختگی بسیار مفید باشد، با ظرفیتی مشابه ژل آلوئه ورا.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.