دانشمند انگلیسی با استفاده از کباب پز برقی شوک الکتریکی درست نمود که توانست…

فرآیند تحقیق دقیق ما شامل چندین ده ساعت آزمایش کوره‌های برقی داخلی و خارجی، بررسی نظرات مشتریان، خواندن مقالات کارشناسان صنعت و دریافت بینش‌های ارزشمند از تولیدکنندگان مختلف بود.

تمام نتایج تحقیقات ما در جدول مقایسه، بررسی دقیق محصول و راهنمای خرید دقیق به شما، خوانندگان ما ارائه شده است تا به شما کمک کند مدلی را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

در جایگاه منتخب ویرایشگر ما، Weber Q2400 است، یک کباب پز برقی شیک و مدرن و در عین حال قدرتمند، وبر در طول سالیان متمادی به طور مداوم تعدادی از بهترین گریل ها را تولید کرده است و گریل برقی Q2400 نیز از حس تزلزل ناپذیر نوآوری و کیفیت این شرکت مستثنی نیست.

با فضای آشپزی چشمگیر 280 اینچ مربع، می توان از Q2400 برای پخت و پز برای یک گروه 4 تا 5 نفره به طور همزمان استفاده کرد.

این گریل همچنین دارای قدرت عظیم 1560 وات است و می‌تواند به دمای بسیار بالایی تا 600 درجه فارنهایت دست یابد – بیش از اندازه کافی برای پختن انواع غذاها از جمله سبزیجات، تکه‌های خرد شده و استیک، برگر، میوه و ماهی، این دستگاه همچنین مجهز به تنظیمات کنترل حرارت بی نهایت است که به شما امکان می دهد دمای مورد نظر خود را برای غذای خود تنظیم کنید.

Q2400 ساختار محکمی دارد، با یک قاب نایلونی تقویت‌شده با شیشه و بدنه بیرونی از آلومینیوم ریخته‌گری شده سنگین ساخته شده است که آن را بسیار بادوام، مقاوم در برابر خوردگی، و حتی با استفاده دقیق نیاز به نگهداری کمی می‌کند.

توری های پخت گریل از چدن میناکاری شده چینی ساخته شده است که از چسبیدن غذا به رنده های چدنی جلوگیری می کند و تمیز کردن را آسان و ساده می کند.

همچنین استفاده از آسترهای نگهدارنده حرارت آلومینیومی امکان توزیع بهتر گرما را فراهم می کند و از بروز نقاط سرد یا گرم جلوگیری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.