دختری قیسی دودی را در مدرسه به معلمش هدیه داد

قیسی دودی مانند اکثر میوه ها و سبزیجات منبع خوبی از بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی است که بدن ما برای عملکرد به آنها نیاز دارد به ویژه، آنها حاوی مقادیر زیادی ویتامین A و C و همچنین فیبر غذایی و پتاسیم هستند.

مردم می توانند قیسی را به صورت خام یا خشک بخورند یخ زدن یا کنسرو کردن میوه ارزش غذایی آن را کاهش نمی دهد با این حال، برای حفظ سلامتی میوه در رژیم غذایی، مردم باید به دنبال میوه های کنسرو شده در آب باشند، نه شربت.

فواید قیسی آن را به یک رژیم غذایی سالم و متعادل تبدیل می کند

فوایدقیسی عمدتاً به محتوای غنی ویتامین و مواد معدنی آن نسبت داده می شود فقط 100 گرم از این میوه نارنجی مایل به زرد 6 درصد پتاسیم و 12 درصد از دوز توصیه شده روزانه ویتامین های A و C را برای شما فراهم می کند خب، خیلی بیشتر است.

این مقاله شما را با چند مزیت سلامتی این میوه گوشتی، مشخصات تغذیه ای آن و نحوه گنجاندن آن در رژیم غذایی خود آشنا می کند. اسکرول را ادامه دهید!

قیسی با نام علمی Prunus armeniaca سرشار از مواد مغذی است در حالی که ویتامین A موجود در میوه سلامت چشم و ایمنی را تقویت می کند، فیبر از سلامت دستگاه گوارش مراقبت می کند فیبر با تنظیم سطح فشار خون و کلسترول برای قلب شما مفید است.

آنتی اکسیدان های مختلف موجود در میوه با التهاب مبارزه می کند و حتی سلامت پوست و موی شما را تقویت می کند این فقط مختصر است جزئیات همان چیزی است که اکنون به آن می رسیم.

فیبر محلول موجود در میوه باعث حرکت سالم روده می شود زیرا حجم مدفوع را افزایش می دهد فیبر همچنین اسیدهای چرب را به سرعت تجزیه می کند – و این هضم را تقویت می کند.

فیبر موجود در میوه همچنین سایر مشکلات گوارشی مانند یبوست و نفخ را درمان می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.