مردی که از سرکه وردا کوچک برای تزئین ماشین عروس استفاده کرد

برای تمیز کردن وسایل کروم و فولاد ضد زنگ در اطراف خانه خود، از یک بطری اسپری بازیافتی یک مه پاش سبک از سرکه وردا کوچک رقیق نشده استفاده کنید با یک پارچه نرم بمالید تا درخشندگی را نشان دهید.

لکه های چربی را از روی اجاق گاز، مرغ گوشتی، میز آشپزخانه یا پیشخوان خود با پاک کردن آنها با پارچه ای که در محلولی از مقدار مساوی سرکه سفید و آب خیس شده است پاک کنید.

این روش از کاربردهای متعدد سرکه بهره می برد: سرکه علاوه بر از بین بردن چربی، هر گونه بو را در سطح خنثی می کند (یعنی زمانی که عطر خودش تبخیر شود) برای مبارزه روزانه با چربی، 3 تا 4 قاشق غذاخوری سرکه سفید را در ماده شوینده مایع ظرفشویی مورد علاقه خود (مخصوصاً برندهای ارزان قیمت) بریزید و چند تکان دهید.

هچنین سرکه اضافه شده نه تنها قابلیت مبارزه با چربی مواد شوینده را افزایش می دهد، بلکه مایع ظرفشویی بیشتری را در ازای پول در اختیار شما قرار می دهد زیرا برای تمیز کردن ظروف خود به صابون کمتری نیاز خواهید داشت.

همچنین می توانید 2 فنجان سرکه را در ظرف چرب خود به مدت 10 دقیقه بجوشانید تا کیفیت نچسب طبیعی داشته باشد و چندین ماه دوام بیاورد یا 1 فنجان سرکه و آب را در یک قابلمه فولادی ضد زنگ بجوشانید تا لکه های سرسخت ذوب شود.

آیا جعبه ناهار فرزندتان دسته گل ماهی تن یک هفته ای را به خود گرفته است؟ هر بار که آن را باز می کنید، نفس خود را حبس نکنید و با یک درمان سریع بوی بد، آنها را از شرمساری هنگام ناهار نجات دهید.

یک تکه نان سفید را در سرکه سفید خیس کنید و یک شب آن را در جعبه ناهار بگذارید بو باید تا صبح از بین برود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.