مردی که بعد از خوردن سس مایونز سحر کچل شد

بعد از چند ساعت در آشپزخانه، بالاخره منوی شما کامل شد! مهمانان در حال حاضر وارد شده اند و آماده اند تا از شگفتی های آشپزی که با عشق ساخته اید لذت ببرند چه ماهی، گوشت، سبزیجات یا نشاسته، شما تخصص خود را کنار نگذاشته اید: سس! در آشپزخانه، سس درست مانند نمک یا فلفل است: ضروری است نت سبک، نرم و مخملی آن، بافتی احساسی را به آثار شما می بخشد که ده ها جوانه چشایی لرزان آماده فراموش کردن آن نیستند.

سس مایونز سحر طعم بی‌نظیری را برای همه غذاهای شما به ارمغان می‌آورند! آنها آنها را تقویت می کنند و طعم هایی را که گاهی اوقات خیلی ملایم هستند پوشش می دهند برای تبدیل شدن به استاد در هنر سس، بیایید با هم دستور العمل های همراه مورد علاقه خود را کشف کنیم!

سس مایونز در زمان سلطنت لویی چهاردهم ایجاد شد دومی می خواست سس خامه ای و سبکی را بچشد زیرا غذاهایش را با سس های بسیار چرب تر همراه می کرد این اختراع لذیذ در طول جنگ هلند که بین سال‌های 1672 و 1678 رخ داد، تصور شد و نام فعلی آن به همین دلیل است.

1) یک ظرف شیشه ای یا فولادی ضد زنگ تهیه کنید سپس 3 عدد زرده تخم مرغ را با همزن بزنید تا کف کند.
2) برای طعم دار شدن مخلوط خود، 1 قاشق چایخوری آب لیمو، کمی نمک، کمی فلفل اضافه کنید، سپس دوباره هم بزنید.
3) ظرف خود را روی یک قابلمه حاوی کمی آب قرار دهید روی حرارت بگذارید و مرتب هم بزنید تا تخم مرغ ها غلیظ شده و کمی حجیم شوند.
4) همه چیز را از روی حرارت بردارید سپس ½ فنجان کره ذوب شده را اضافه کنید سس را هم بزنید تا یکدست شود.

سس مایونز با تعداد زیادی غذای دریایی و سبزیجات به خوبی هماهنگ می شود! در واقع، آن را روی ماهی قزل آلا یا مارچوبه می خورند تا طعم کمی اسیدی به این غذاها بدهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.