استفاده از دفتر تعاونی به جای کفپوش خودرو

می توان گفت B5 متداول ترین اندازه دفتر تعاونی است که کوچکتر از A4 است که معمولاً در جزوات و مطالب ارائه استفاده می شود و به راحتی می توان به صورت تخت روی دسکتاپ نوشت اگر قصد دارید از آن در کلاس درس استفاده کنید، یکی کردن مشخصات اندازه و کتاب کار راحت‌تر خواهد بود، بنابراین انتخاب اندازه B5 با فراوان‌ترین سبک‌ها عالی است.

از طرف دیگر، اگرچه اندازه A4 را می توان به مقدار زیاد نوشت، اما چه روی میز مدرسه، کافی شاپ، کتابخانه و غیره باشد فضای زیادی را اشغال می کند. علاوه بر این، اگر اندازه خیلی بزرگ باشد، به راحتی فضای خالی باقی می ماند و نمی توان به طور کامل از آن استفاده کرد با این حال، با توجه به اینکه با اندازه کاغذهای فتوکپی معمولی مطابقت دارد، اگر می خواهید بعداً فتوکپی کنید یا می خواهید آن را با جزوه ها ادغام کنید، انتخاب ایده آلی است.

مزیت انتخاب نوت بوک های کوچک مانند A5 و A6 این است که جمع و جور و حمل آسان هستند وقتی می خواهید موارد مهم را به سرعت در یک لیست در محل کار یا یک محیط تجاری ثبت کنید، می توانند مفید باشند علاوه بر این، نوع فولیو دو صفحه ای می تواند فضای نوشتاری وسیع تری را فراهم کند که استفاده از آن راحت تر خواهد بود.

فاصله خطوط را انتخاب کنید که نوشتن آن آسان و خواندن آن آسان باشد
فرمت صفحات داخلی دفترچه عمدتاً خطوط افقی است و بسته به فاصله خطوط، تصوری که هنگام نوشتن و خواندن ایجاد می شود متفاوت خواهد بود انواع فاصله خطوط در زیر معرفی شده است لطفاً برای یافتن محصولی که مناسب عادات نوشتن و خواندن شما است، به ویژگی های فردی مراجعه کنید.

7 میلی متر رایج ترین فاصله خطوط افقی است. بسته به سازنده، گاهی اوقات به آن “خط افقی معمولی” یا “A 罫” می گویند از آنجایی که فاصله خطوط به اندازه کافی گسترده است، فضای نوشتاری زیادی را فراهم می کند که برای مواردی که نت های متراکم باید خط به خط باشند بسیار مناسب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.