استفاده از پودر لباسشویی تست در تهیه مصالح ساختمانی

متوسط ​​خانواده چهار نفره در بریتانیا به طور متوسط 250 چرخه در سال انجام می دهد که به ماشین لباسشویی ها “امید به زندگی” فقط 4 سال می دهد انتخاب پودر لباسشویی تست به شما کمک می کند عمر ماشین لباسشویی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. ولی کدامیک بهترین است؟

در حال حاضر دو نوع اصلی شوینده های لباسشویی پودری و مایع هستند هر دو ترکیبات فعال یکسانی دارند، اما مزایا و معایب استفاده از یکی یا دیگری چیست؟

در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از صابون های مایع برای لباسشویی آورده شده است:

مواد شوینده از قبل حل شده است (بنابراین هیچ کف صابونی در ماشین لباسشویی شما وجود ندارد) می توان از آن برای تمیز کردن برخی از لکه ها قبل از بارگیری ماشین لباسشویی استفاده کرد به راحتی در آب سرد حل می شود و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.


منفی: آنها معمولاً روی بسته بندی پلاستیکی عرضه می شوند، نه چندان سازگار با محیط زیست آنها گران تر هستند.
در اینجا برخی از مزایا و معایب استفاده از مواد شوینده پودری برای لباسشویی آورده شده است:

ارزان تر از شوینده های مایع هستند آنها معمولا در جعبه های مقوایی سازگار با محیط زیست بسته بندی می شوند.
سورفکتانت ها (ذره ای که در واقع لباس های شما را تمیز می کند) در پودرها پایدارتر هستند، بنابراین این مواد شوینده ماندگاری بیشتری دارند (در مقایسه با مواد شوینده مایع برای مدت طولانی تری موثرتر هستند).
منفی: اگر بیش از حد استفاده می کنید، می توانید بقایای صابون را روی لباس های خود پیدا کنید، به این معنی که باید یک چرخه دیگر برای شستشو داشته باشید در برخی موارد در آب گرم بهتر حل می شوند، بنابراین امکان استفاده از چرخه سرد وجود ندارد، در نتیجه قبض برق بیشتر می شود.
سولفات سدیم، که به عنوان پرکننده در پودرهای شوینده استفاده می شود، می تواند سیستم های سپتیک را از بین ببرد.

آیا می توانید به مزایا یا معایب بیشتری فکر کنید؟ انتخاب مواد شوینده شما به نحوه استفاده از ماشین لباسشویی بستگی دارد به بررسی وبلاگ ما برای ایده های هوشمندانه در مورد نحوه استفاده از مواد شوینده لباسشویی خود ادامه دهید!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.