خرید فلفل دلمه ای سبز عمده

فلفل دلمه ای سبز گونه ای پر طرفدار از خانواده دلمه ها بوده که استفاده از آن محبوب طبع اکثر ایرانیان می باشد. از این محصول برای خوش عطر کردن انواع غذا بهره گرفته شده و علاوه بر مصارف خوراکی کرم، شامپو، ماسک، صابون و… برای زیبایی و طراوت پوست و مو نیز از آن تهیه می شود.

اگر به دنبال خرید فلفل دلمه ای سبز عمده از مراکز معتبر هستید به فروشگاه ما مراجعه کرده تا این میوه خوش عطر و خوشمزه را در نوع ممتاز با قیمت ارزان برای خود تهیه بفرمایید.

خرید فلفل دلمه ای سبز عمده

شاخصه های بارز فلفل دلمه ای سبز تازه

شاخصه های بارز فلفل دلمه ای سبز تازه فلفل دلمه ای تازه سبز دارای سه شاخصه بارز می باشد که عبارت اند از:

۱. گوشته آن سفت و بافت آن کاملا منسجم می باشد. دلمه هایی که کمی نرم بوده و ظاهری چروک شده دارند تازه نبوده و رو به پلاسیدگی می باشند.

۲. فلفل های دلمه ای که عطری تند داشته به طوری که حتی از فاصله ای نه چندان دور قابل استشمام باشد مرغوب بوده و از طراوت کامل برخوردار هستند.

۳.آن دسته از این میوه پر خاصیت، که به رنگ سبز تیره بوده نشان از تازگی این محصول را دارا است. زیرا هرچه این محصول رنگ روشن تری داشته باشد عمر گذرانده آن بعد از مرحله برداشت، بیشتر بوده و درصد زیادی از آب میان بافتی خود را از دست داده است که این امر حاکی از نزدیک شدن دلمه ها به زمان پوسیدگی می باشد.

ناگفته نماند هرچه محصولات غذایی سالم تر باشند برای دستیابی به سلامتی مفید تر می باشد، در نتیجه اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید برای تهیه نوع تازه این میوه در هنگام خرید آن هایی را که رنگ تیره تر به همراه بوی تند و گوشته سفت تری دارند انتخاب و خریداری بفرمایید.

مراکز پخش فلفل دلمه ای سبز عمده

مراکز پخش فلفل دلمه ای سبز عمده از فلفل دلمه نوعی ترشی تهیه می شود که بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد. برای درست کردن این فرآورده در خانه کافی است مقدار یک کیلو فلفل دلمه ای سبز تهیه و آن ها را ورقه ای خورد کنید، سپس به همراه مقداری سرکه سفید، ۴۰۰ گرم گوجه کال نگینی تکه شده، ۳۰۰ گرم پیاز ریز مخصوص ترشی و مقدار دلخواه نبات یا شیره خرما مخلوط کرده و در ظرف درب دار قرار دهید. مدت دو تا سه هفته به آن استراحت داده تا ترشی شما کاملا آماده شود.

نکات تکمیلی در تهیه این محصول:

  • برای خوش رنگ شدن ترشی می توانید مقداری زعفران به آن اضافه کنید.
  • اضافه کردن مقدار یک قاشق نمک سبب خوشمزه تر شدن این فرآورده می شود.
  • درب ظرف ترشی را بسیار محکم ببندید و تا زمان آماده شدن هرگز آن را باز نکنید.
  • بهتر است ظرف ترشی را در مدت زمان دو تا سه هفته ای در مرحله آماده شدن در محلی تاریک بگذارید و پس از این مدت در طول بازه مصرف، آن را در یخچال نگهداری کنید.

اگر شما طرفدار تهیه انواع غذاها، ترشیجات، نوشیدنی ها و… از این میوه هستید برای تهیه فلفل دلمه ای تند می توانید این میوه را از فروشگاه ما که از مراکز معتبر پخش فلفل دلمه ای سبز عمده می باشد خریداری کرده و از مزه خوش و طعم فوق العاده آن نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.