زیره در کرمان که در اتاق عمل بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد

شما می توانید برخی از فواید زیره در کرمان را فقط با استفاده از مقادیر کم برای چاشنی غذا دریافت کنید این مقادیر آنتی اکسیدان، آهن و مزایای بالقوه برای کنترل قند خون را فراهم می کند.

سایر مزایای تجربی بیشتر  مانند کاهش وزن و بهبود کلسترول خون – ممکن است نیاز به دوز بالاتری داشته باشد، احتمالاً به شکل مکمل.

مطالعات متعدد مکمل‌های زیره سبز را تا 1 گرم (حدود 1 قاشق چای‌خوری) بدون گزارش مشکل از سوی شرکت‌کنندگان آزمایش کرده‌اند. با این حال، واکنش های آلرژیک شدید به زیره گزارش شده است، اما بسیار نادر است (33).

با این حال، هنگام مصرف هر مکملی که حاوی زیره بسیار بیشتر از آنچه احتمالاً در غذا مصرف می کنید، محتاط باشید درست مانند هر ماده دیگری، بدن شما ممکن است برای پردازش دوزهایی که معمولاً در رژیم غذایی تجربه نمی کند، مجهز نباشد.

اگر تصمیم دارید مکمل ها را امتحان کنید، به پزشک خود اطلاع دهید که چه چیزی مصرف می کنید و از مکمل ها برای تکمیل و نه جایگزین درمان های پزشکی استفاده کنید.

زیره دارای مزایای سلامتی مبتنی بر شواهد بسیاری است برخی از آنها از زمان های قدیم شناخته شده اند، در حالی که برخی دیگر به تازگی کشف شده اند.

زیره

استفاده از زیره به عنوان ادویه مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش می دهد، هضم را تقویت می کند، آهن را تامین می کند، ممکن است کنترل قند خون را بهبود بخشد و ممکن است بیماری های ناشی از غذا را کاهش دهد.

مصرف دوزهای بالاتر به شکل مکمل با کاهش وزن و بهبود کلسترول خون مرتبط است، اگرچه تحقیقات بیشتری مورد نیاز است.

من شخصا ترجیح می دهم از زیره در آشپزی استفاده کنم تا به عنوان مکمل. به این ترتیب، من از مزیت دهم زیره استفاده می کنم – خوشمزه است.

زیره سبز (Cuminum cyminum L) گیاهی برگی است که در چین، هند، خاورمیانه و منطقه مدیترانه تا سطح زمین رشد می کند. میوه این گیاه دانه زیره نامیده می شود و به عنوان ادویه در سرتاسر جهان رایج است. زيره به موضوع تحقيقات پزشكي تبديل شده است، زيرا شواهد حكايتي ادعا مي كنند كه انواع فوايد براي سلامتي دارد.

بیشتر مزایای ادعا شده زیره به هضم، سیستم ایمنی و گردش خون شما مربوط می شود. برخی از مزایای زیره را می توان با مطالعات بالینی نشان داد، در حالی که اثبات برخی از آنها دشوار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.