پسری که با استفاده از خاک بنتونیت اصفهان بزرگترین اسباب بازی را درست کرد

خاک بنتونیت اصفهان ممکن است یک مکمل مفید برای افرادی باشد که سعی در کاهش وزن دارند یک مطالعه روی موش‌ها نشان داد که مصرف یک محصول خاک رس مونتموریلونیت به کاهش افزایش وزن در بین کسانی که رژیم غذایی پرچرب دارند کمک می‌کند.

اگرچه برخی از روش‌های درمانی سنتی سال‌هاست که از محصولات رسی استفاده می‌کنند، اما راه‌های بهتری برای کاهش وزن وجود دارد. کاهش کالری دریافتی و افزایش سطح فعالیت بدنی همچنان بهترین انتخاب هستند از آنجا که خاک رس بنتونیت می تواند به سموم بچسبد، ممکن است برای تنظیم دستگاه گوارش افراد مفید باشد.

یک بررسی از فواید خاک رس بنتونیت نشان می دهد که خاک رس ممکن است به برخی از افرادی که مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر با یبوست هستند کمک کند این استفاده از خاک رس بنتونیت شایستگی تحقیقات بیشتری را دارد اما امیدوار کننده است.

خاک

برخی تحقیقات نشان می دهد که خاک رس های جاذب مانند بنتونیت ممکن است به کاهش مشکلات گوارشی مرتبط با ویروس مانند اسهال کمک کند به عنوان مثال، روتاویروس می تواند باعث اسهال شدید شود و به راحتی از فردی به فرد دیگر سرایت می کند. یک مطالعه نشان داد که خاک رس جاذب به نام دیوسمکتیت به توقف تکثیر روتاویروس کمک می کند.

مطالعه دیگری نشان داد که مواد معدنی خاک رس، روتاویروس را در گاوها جذب می کند اگر اسهال پس از درمان با فرآورده‌های رسی فروکش نکرد، فرد باید به نوشیدن مایعات فراوان ادامه دهد، روش‌های رایج‌تری را برای درمان اسهال امتحان کند و با پزشک خود تماس بگیرد.

برای اسهال خفیف مرتبط با ویروس، 1 قاشق غذاخوری خاک رس بنتونیت مخلوط شده در آب را بیش از دو بار در روز مصرف کنید. اگر اسهال ادامه داشت به پزشک مراجعه کنید.

خاک بنتونیت در یک مطالعه در درمان بثورات پوشک موثر بود حدود 93 درصد از نوزادانی که خاک رس دریافت کردند، بثورات در عرض 6 ساعت بهبود یافتند که 90 درصد آنها در عرض 3 روز به طور کامل بهبود یافتند. مطالعه دیگری نیز نتایج مثبت مشابهی داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.