طرز استفاده از محصولات کشاورزی مازندران

ما آنچه را که در اثر جهل بشری آسیب دیده است، تعمیر یا بازیابی خواهیم کرد.

داده ها، در هر مورد، وقوع این اتفاقات را رد می کنند. افزایش دانش کشاورزی میز عسلی فلزی منجر به تسلط بیشتر بر جهان طبیعی، بدبختی بیشتر بشر و تقریباً عدم ترمیم خسارت شده است.

زیرکی ما زیاد شده اما خرد نه. آموزش کشاورزی نمی تواند ضرورت واقعیات را نادیده بگیرد دانش آموزان باید در مورد قوانین احتمالات، فیزیولوژی گیاهی و جانوری، شیمی و غیره بدانند.

محصولات شرکت آراد برندینگ با این حال، آموزش کشاورزی همچنین باید به دانش آموزان یاد دهد که چه کاری انجام دهند، بلکه چرا برخی از کارها باید انجام شوند و برخی دیگر نادیده گرفته می شوند.

محصولات کشاورزی

دانش آموزان باید به نحوی در مورد این واقعیت و نحوه برخورد با آنچه که جیمز (2003) به عنوان مشکلات اخلاقی نوع اول و دوم شناسایی می کند، مربای هویج ژله ای بیاموزند (به فصل 4 مراجعه کنید).

مشکلات نوع یک به دلیل دشواری در تصمیم گیری در مورد هنجارهای اخلاقی مهم هستند. معضلات نوع دوم، که در کشاورزی رایج است، زمانی رخ می دهد که یک اجماع اجتماعی عمومی در مورد آنچه باید انجام شود وجود دارد، اما انگیزه قابل توجهی برای نقض اجماع اجتماعی وجود دارد.

در حال حاضر چنین چیزهایی جزء لاینفک آموزش کشاورزی نیستند، چرا که در آن زیاده روی می شود و چرایی آن کم است.

محصولات کشاورزی خراسان رضوی دانش آموزان با مجموعه ای از استانداردهای اخلاقی فردی و اجتماعی وارد می شوند.

آنها احتمالاً برخی از استانداردهای اخلاقی حرفه ای را در حالی که در دانشگاه هستند یاد خواهند گرفت.

این احتمال وجود ندارد که آنها با مجموعه ای از اخلاق فردی یا اجتماعی بسیار متفاوت از اخلاقی که در زمان ورود داشتند، ترک کنند.

بسیار محتمل است که آنها دانشگاه را بدون یک پایه اخلاقی محکم که آنها را در هنگام اشتغال به کشاورزی راهنمایی کند، ترک کنند. از این نظر اساتیدشان شکست خورده اند.

  • منابع:
    1. Perspectives for Agronomyتبلیغات: 
    1. مصرف سیب در روز از خطر ابتلا به سرطان جلوگیری می کند
    2. چگونه بفهمم کیف من از چرم طبیعی مرغوب است
    3. ارزیابی زیست محیطی زنجیره تولید کفش چرمی
    4. گردو و تاثیرات شگفت انگیز آن بر سلامت قلب و مغز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.