لوله پلی اتیلن صنعتی که در صنعت رنگ سازی مورد استفاده قرار می گیرد

لوله پلی اتیلن صنعتی با استحکام و کیفیت بالایی که دارند در بسیاری از پروژه ها با خیال راحت استفاده می شوند لوله پلی اتیلن که در سیستم‌های زیرساختی ترجیح داده می‌شود، دارای حوزه استفاده وسیعی است مناطق استفاده از لوله پلی اتیلن
خطوط لوله آب آشامیدنی، خطوط لوله آبیاری تحت فشاراست.

همچنین نیروگاه های برق آبی، خطوط گاز، خط لوله تصفیه خانه، تصفیه خانه آب، خط لوله استخرهای شنا، خط لوله آب سرد، خطوط هوای فشرده، خطوط انتقال مواد جامد، خط لوله شیمیایی، پوشش لوله های زمین گرمایی، لوله کشی لوله های زمین گرمایی، , خط تخلیه گاز متان زباله جامد, خط زهکشی زباله جامد, خط لوله تخلیه دریایی, خط لوله مزرعه ماهی

جدول وزن لوله پلی اتیلن که به لوله پلی اتیلن Kuzeyboru نیز معروف است با ضرب چگالی لوله تحت فشار لوله پلی اتیلن در حساب حجم استوانه ای توخالی و تعیین جدول وزن لوله پلی اتیلن انجام می شود. به دلیل عملیات حرارتی در مرحله تولید لوله پلی اتیلن، مشخصه انبساط را نشان می دهد. بنابراین لازم است در تهیه جدول اندازه گیری لوله اچ دی پی مقادیر تلرانس در نظر گرفته شود.

مونتاژ آسانی با روش های اتصال لوله پلی اتیلن دارد. در این راستا، پیوست های استفاده شده حائز اهمیت هستند. اتصالات لوله لوله پلی اتیلن همچنین با مونتاژ آسان خود مزایایی را ارائه می دهد.

لازم به ذکر می باشد که روش های اتصال لوله های پلی اتیلن: لوله ها و اتصالات پلی اتیلن Kuzeyboru توسط ذوب یا اتصالات مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند. لوله های Hdpe ساخته شده از موادی غیر از پلی اتیلن را می توان با درج های فشرده، فلنج ها یا سایر آداپتورهای مناسب ساخته شده برای این منظور به بیرون متصل کرد. اتصالات اتصال در مقایسه با مکان های مورد استفاده، راحتی را فراهم می کند.

روش های ترکیبی
• نوع جوش الکتروفیوژن (EF).

• نوع جوش لب به لب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.